Cerita Aku

Sekadar perkongsian CERITA

Salam... semua :)  I baru jer abis baca novel tajuk CUCUR BAWANG DAN KOPI O yg I beli mase Pesta Buku kat PWTC ari tu... bru je sempat baca sbb asyik sibuk dgn final exam... penangan novel nie, tiap hari I uat cucur bawang babe.. (bajet, I la heroin dlm novel tu kikihh)

best story dia.. xperlu fikir byk2... jln cerita simple jer... lain dri yg lain... salunyer novel remaja ni, semua hero gan heroin still single... blum nikah lg... but, kali nie, hero da kawen beb.... tp blum malam pertama....hehehe (gatai plak dia ni....babab kang!!!) lg 1, cover die menarik la... mcm childish!!!! i likkkkkkkeeeee

SINOPSIS:

Siapa sangka, CUCUR BAWANG telah mempertemukan mereka dalam satu 'sketsa perang' di tepi jalan. Dari insiden itu mereka terdesak bagai dijodohkan untuk bersua lagi. Kerana terdesak, Rudiana terpaksa berkahwin dengan Iskandar dalam rahsia atas dasar kerja semata-mata. Bila sudah duduk serumah, mulalah berputik satu perasaan aneH dalam hati mereka walaupun masing-masing masih keras kepala. Perkahwinan mereka hanya sekadar di atas kertas dan terus menjadi rahsia. Kemunculan Khairulnizam membuatkan Iskandar gelisah bila kawn baiknya tertarik hati dengan Rudiana. Mampukah Iskandar melihat isterinya menjadi kekasih kawan baiknya sendiri????

nak tau ending die, kene la beli buku ini yer.. karya HASRUDI JAWAWI terbitan BUKU PRIMA :)


2 comments:

weyh. nak pinjam nnti. tauuuu!

hahaha...bleh2... ak sew kat ko...1 hari 1 hingit!!!

Post a Comment